Sinulla on 100 päivän palautusoikeus Valaisinmestari.fi:ltä ostamiisi tuotteisiin, aika huomioidaan tuotteen vastaanottamisesta.
Palauttaaksesi tuotteen, tulee sinun tehdä palautusilmoitus tilauksesi statuslinkin kautta. Klikkaa sivun alareunassa olevaa Palautus-painiketta ja noudata ohjeita. Saat pian sähköpostiisi rahtikirjan, jonka hinta vähennetään palautettavasta summasta. Yksi rahtikirja kustantaa 15 EUR. Huomioithan, että palautus tapahtuu tässä tapauksessa Postnordin kautta. Mahdollisia toimituskuluja ei palauteta.
Tuotteen tulee olla käyttämätön, asentamaton, myyntikuntoinen ja se tulee aina palauttaa kokonaisuudessaan (kaikki tuotteen osat ja mahdolliset lamput), puhtaana ja tuotteen alkuperäispakkauksessa. Siihen ei saa tehdä mitään merkintöjä ja vain kirkkaan pakkausteipin käyttäminen on sallittua. Väärin tai huolimattomasti pakattu tuote voi johtaa tuotteen vahingoittumiseen kuljetuksen aikana ja se voi johtaa palautuksen hylkäämiseen. Tästä syystä tulee varmistaa, että tuote on pakattu huolellisesti ja oikein. Palautettaessa tuotteita, tulee niiden olla alkuperäispakkauksissa, jotka tulee aina asettaa erilliseen ulkoiseen pakkaukseen (kuten ne oli pakattu Sinulle saapuessaankin).
Asiakas on vastuussa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista sekä tuotteesta palautuksen aikana.
Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta mikäli tuote on asennettu, tuotteessa on kulumajälkiä tai tuote on vahingoittunut.
Palautusosoite:
Lampemesteren.dk
Odinsvej 6 - Port 32-35
6950 Ringkøbing
DENMARK
Suosittelemme palauttamaan tuotteet sellaisella toimitustavalla, mikä mahdollistaa seurannan. Paketti tulee palauttaa Valaisinmestarin osoitteeseen – paketteja, jotka on lähetetty postitoimistoon tai noutopisteeseen ei noudeta.
HUOM. Mikäli tilaus on suuren kokonsa vuoksi toimitettu sinulle ns. pienenä lavalähetyksenä kotiin, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksemme yksityiskohdat koskien palautusta.
Valaisinmestari.fi pidättää oikeuden hylätä viivästyneet tai vaurioituneet palautukset. Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty suoritus palautetaan asiakkaan käyttämä maksutapa huomioiden. Tarvittaessa pyydämme pankkiyhteystiedot palautusta varten.
Verkkovälitteinen riidanratkaisuUusi valitusjärjestelmä käsittelee kaikkia kuluttajavalituksia EU:n sisäisissä online tuote- ja palveluostoissa.
Asiakkaalla on mahdollisuus tehdä valitus suoraan käyttämäänsä Eurooppalaiseen verkkokauppaan.
Asiakas tekee valituksen suoraan ODR-järjestelmään (verkkovälitteisen riidanratkaisun sivusto), teksti automaattisesti käännetään ja edelleenlähetetään kyseessä olevalle verkkokaupalle, joka voi joko hyväksyä tai hylätä valituksen.
Vekkokaupan hyväksyessä valituksen, se siirtyy paikalliselle kuluttajariitalautakunnalle ja käsitellään sen kautta, ilman oikeudenkäyntiä.
Verkkokaupan hylätessä valituksen asiakkaan tulee ottaa yhteyttä paikalliseen kantelulautakuntaan tai Consumer Europe -valiokuntaan.
Valituksen voit tehdä täällä:
täällä muistathan ilmoittaa meidän sähköpostiosoitteen:
info@valaisinmestari.fiMikäli olet pettynyt tuotteeseen tai palveluumme suosittelemme ensisijaisesti olemaan yhteydessä suoraan meihin. Pyrimme luonnollisesti hoitamaaan asiakaspalautteen ja siihen liittyvät ratkaisut itse jotta kaikki osapuolet säästyvät aikaa vieviltä, raskailta valitusprosesseilta.
Kuluttajana sinulla on riitatilanteissa oikeus valittaa ostoksestasi. Ennen valituksen tekoa on kuluttajan
oltava yhteydessä asiakaspalvelupäällikköömme Peder Frølund tai Jørgen Bækgaard Anderseniin. Jos
ratkaisua ei kuitenkaan löydy, tapahtuu verkkovälitteinen riidanratkaisu täällä:
http://ec.europa.eu/odr.
Tämä portaali on Euroopan komission maksuton verkkovälitteinen kuluttajavalitusten
riidanratkaisufoorumi, joka auttaa riitatilanteissa.