Reklamaatio

Jos saamasi tuote on viallinen tai vaurioitunut, sinun tulee tehdä reklamaatio-ilmoitus.

Tärkeää:

On erittäin tärkeää, että säilytät tuotteen alkuperäiset pakkaukset. Mikäli nämä eivät ole tallessa, on mahdollista, että et voi tehdä reklamaatiota. Tuotetta saa kuljettaa vain hyväksymämme kuljetusyhtiö.

Voit tehdä reklamaation tilauksesi statuslinkin kautta. Klikkaa sivun alareunassa olevaa Reklamaatio-painiketta ja noudata ohjeita.

Ystävällinen asiakaspalvelutiimimme käsittelee reklamaation ja ottaa Sinuun yhteyttä mahdollisimman nopeasti – yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Mikäli kyseessä on valmistajan virhe, voi kulua hetken aikaa ennen kuin saamme heiltä vastauksen ja ohjeistuksen jatkotoimenpiteitä varten.

Säilytä vaurioitunut / viallinen tuote ja pakkaukset kunnes ilmoitamme tarvitsemmeko me tai valmistaja ne takaisin, jolloin annamme tarkemmat toimintaohjeet.
Onko Sinulla kysyttävää reklamaatiosta?

Onko Sinulla kysyttävää reklamaatiosta?

Olet tervetullut ottamaan yhteyttä Asiakaspalvelutiimiimme info@valaisinmestari.fi  tai 020 787 1616  – olemme iloisia saadessamme auttaa Sinua.