Tärkeää:
On erittäin tärkeää, että säilytät tuotteen alkuperäiset pakkaukset. Mikäli nämä eivät ole tallessa, on mahdollista, että et voi tehdä reklamaatiota. Tuotetta saa kuljettaa vain hyväksymämme kuljetusyhtiö.
Voit tehdä reklamaation tilauksesi statuslinkin kautta. Klikkaa sivun alareunassa olevaa Reklamaatio-painiketta ja noudata ohjeita.
Ystävällinen asiakaspalvelutiimimme käsittelee reklamaation ja ottaa Sinuun yhteyttä mahdollisimman nopeasti – yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Mikäli kyseessä on valmistajan virhe, voi kulua hetken aikaa ennen kuin saamme heiltä vastauksen ja ohjeistuksen jatkotoimenpiteitä varten.
Säilytä vaurioitunut / viallinen tuote ja pakkaukset kunnes ilmoitamme tarvitsemmeko me tai valmistaja ne takaisin, jolloin annamme tarkemmat toimintaohjeet.