Tilauksen toimitus

TILAUKSEN TOIMITUS
Huomioithan, että toimitusaika on aina ohjeellinen. Tuotesivuilla ilmoitettu toimitusaika perustuu valmistajan / toimittajan antamaan ns. tyypilliseen toimitusaikaan siinä tapauksessa että heillä on tuotetta omassa hyllyssään. Viivästystä toimituksessa voivat aiheuttaa yksittäiset tuotteet, jotka ovat tilapäisesti loppuneet varastostamme / valmistajan varastosta, varaosat ja muualla kuin Tanskassa toimivien valmistajien tuotteet sekä toimitusosoitteesi maantieteellinen sijainti. Myös erikoistilaukset voivat pidentää toimitusaikaa.

Tilauksesi tilannetta voit aina tarkastella tilauksesi statuslinkistä.

Toimitus

Toimitamme tuotteita maailmanlaajuisesti ja ellemme toisin ilmoita operoimme Postnordin, GLS:n, UPS:n ja DSV:n kanssa.

Valaisinmestari ei ole vastuussa kuljetusyhtiöistä johtuvista viivästyksistä.  

Lähetämme kaikki tilauksemme siten, että kuljetusta on mahdollista seurata lähetystunnuksen avulla.

Valaisinmestari ei vastaa mahdollisista tulliin liittyvistä maksuista ja viivästyksistä

Tarkista tilauksesi sisältö

Vastaanotettuasi tilauksen tarkista paketin sisältö välittömästi huolellisesti ja riittävässä valaistuksessa. Varmista myös, että olet saanut oikean tuotteen ehjänä ja että lähetyksestä ei puutu mitään. Sinun tulee olla meihin yhteydessä kahden päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta, mikäli huomaat siinä jonkin virheen.  Mikäli paketti ja /tai sen sisältö on vaurioitunut, voit tehdä reklaamation tilauksesi statuslinkin kautta klikkaamalla sivun alareunassa olevaa painiketta ja seuraamalla ohjeita. Tarvitset kuvamateriaalia ulko- ja alkuperäispakkauksista, paketeissa olevista tarroista sekä itse vauriosta.

Valaisinmestari ei vastaa kuljetuksessa vaurioituneista tuotteista. Pakkaamme tuotteet aina erittäin huolellisesti mahdollisten toimitusvaurioiden minimoimiseksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli Sinulla on kysyttävää sähköpostiin (info@valaisinmestari.fi), live-chatin tai puhelimen välityksellä.