Mitä jos paketti tai sen siältö on vaurioitunut, kun vastaanotan tuotteen?i
Tilauksen sisältö tulee aina tarkastaa huolellisesti ja riittävässä valaistuksessa. Mikäli havaitset tuotteessa jonkun virheen, Sinun tulee olla meihin yhteydessä viiden (5) arkipäivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli huomaat ulkopakkauksessa vaurioita vastaanotettuasi paketin, se ei tarkoita välttämättä sitä, että pakettisi sisältö olisi vaurioitunut. Sinun tulee avata pakkaus ja tarkistaa sen sisältö huolellisesti mahdollisten vaurioiden tarkistamiseksi. Tällaisessa tapauksessa Sinulla on seuraavat vaihtoehdot:
1. Hyväksy toimitus maininnalla esimerkkinä "Pakkauksen kannessa/kulmassa on reikä”
2. Hylkää toimitus, jolloin se palautetaan lähettäjälle - eli meille.
Jos ulkoisen pakkauksen sisällä olevassa tuotteessa esiintyy näkyviä vaurioita, on erittäin tärkeää, että otat meihin yhteyttä 24 tunnin kuluessa toimituksesta.
Miten reklamoin?Kaikkiin tuotteisiin pätee asiakkaan oikeus reklamoida tuotteessa esiintyvistä virheistä ja puutteista 24 kuukauden aikana. Reklamointioikeus ei päde vikoihin, virheisiin, naarmuihin tai kulumiin jotka ovat seurausta vääränlaisesta käytöstä, tuotteen huollon puutteesta tai tuotteen normaalista kulumasta. Voit tehdä reklamaation tilausstatus-linkistä.
Paljon saan palautuksessa rahaa takaisin?Asiakas vastaa itse palautuksen toimituskustannuksista. Rahtikirjan voi ostaa verkkomyymälästämme. Mikäli kyseessä on reklamaatio, joka hyväksytään Valaisinmestari kustantaa palautuksesta aiheutuvat kulut.
Voinko palauttaa tilaamani tuotteen?Sinulla on 100 päivän palautusoikeus Valaisinmestari.fi:ltä ostamiisi tuotteisiin, aika huomioidaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautuslomake tulee olla täytettynä ja mukana palautettavassa lähetyksessä. Palautuslomake on ladattavissa myös asiakaspalvelu valikosta.
Tuotteen tulee olla käyttämätön, asentamaton, myyntikuntoinen ja se tulee aina palauttaa kokonaisuudessaan (kaikki tuotteen osat ja mahdolliset lamput), puhtaana ja tuotteen alkuperäispakkauksessa. Siihen ei saa tehdä mitään merkintöjä ja vain kirkkaan pakkausteipin käyttäminen on sallittua. Väärin tai huolimattomasti pakattu tuote voi johtaa tuotteen vahingoittumiseen kuljetuksen aikana ja se voi johtaa palautuksen hylkäämiseen. Tästä syystä tulee varmistaa, että tuote on pakattu huolellisesti ja oikein. Palautettaessa tuotteita, tulee niiden olla alkuperäispakkauksissa, jotka tulee aina asettaa erilliseen ulkoiseen pakkaukseen (kuten ne oli pakattu Sinulle saapuessaankin).
Asiakas on vastuussa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista sekä tuotteesta palautuksen aikana.
Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta mikäli tuote on asennettu, tuotteessa on kulumajälkiä tai tuote on vahingoittunut.
Lisätietoja palauttamisesta
täältäQ: Kuinka asennan kattovalaisimen?
A: Lähtökohtaisesti jokainen kattovalaisin vaatii tukirautojen ruuvaamista kattoon ja asennus tapahtuu sokeripalalla kattopistotulpan sijaan. Jos asennus mietityttää, ota rohkeasti yhteys asiakaspalveluun.